Nissan are planuri chiar optimiste pentru urmatorii sase ani, intentionand sa isi creasca semnificativ cota de piata si sa introduca un model nou la fiecare 6 saptamani. Intr-un comunicat de presa prin intermediul caruia si-au prezentat planurile pe termen mediu, niponii au mentionat ca se vor concentra si mai mult pe modele foarte eficiente, pe pietele emergente, dar si pe gama de masini a brandului Infiniti.
In plus, nu mai putin de 90 de tehnologii noi vor fi introduse in urmatorii ani, urmand ca reteaua de dealeri a companiei sa ajunga pana la 1500 la nivel global. Potrivit calculelor sefilor companiei, aproximativ 15 de tehnologii noi vor debuta in fiecare an, urmand ca oferta de masini la nivel global a Nissan sa ajunga la 66 de produse, acoperind 92 la suta din piete si segmente.
"Ne vom accelera cresterea, vom aduce noi inovatii produselor noastre si serviciilor, iar acestea vor polua mai putin, vor fi mai accesibile din punctul de vedere al pretului pentru toata lumea, si vor respecta standardele de energie si de poluare din secolul 21", a explicat CEO-ul Nissan, Carlos Ghosn.
Ca urmare a eforturilor de promovare a marcii Infiniti, brandul premium al niponilor va ajunge sa fie prezent pe 70 de piete, cu un portofoliu de 10 modele. Vanzarile urmeaza sa creasca de la 150.000 de unitati in 2010 pana la 500.000 de masini pe an, estimeaza cei de la Nissan.
Sursa:autoevolution.ro